Leningrad Kovboyları imzalı Thru the Wire şarkısının klibi. Alabama ile Utah arasında bir yerde, bilinmeyen bir zamanda Nicky hapisten kaçar. Çeşitli bar ve otellerde sevgilisini ararken, iki polis peşine düşer.