Titane
Çocukluğunda trafik kazası geçiren Alexia’nın kafasına titanyum plaka takılır. Yıllar sonra, arabaların üzerinde şov yapan ünlü bir dansçıdır artık. Bir dizi vahşi, nedeni çözülemeyen cinayet, onun yolunu itfaiyeci Vincent’la kesiştirir. Vincent, yıllardır kaybolan oğlunu arar.
Julia Ducournau’nun patlayıcı bir enerjiye sahip Altın Palmiyeli filmi ekranı adeta ateşe veriyor. Korkusuz, tavizsiz, taptaze. Cronenberg sinemasından esintiler taşıyan, dişil arzu, toplumsal cinsiyet ve aile bağlarına dair algılarınızı yıkacak bir molotof kokteyli.