Eğer Kiyoshi Kurosawa’nın yalnızca korku filmlerinin ustası olmadığının tek bir kanıtını arıyorsak, o bu film olabilir. Cannes’dan ödülle dönen bu aile öyküsü, özgün mizahı ve distopik tonuyla, Ozu gibi ustaların sıklıkla ele aldığı temalara yeni bir soluk getiriyor.