1930’lu yıllarda Mississippi’deyiz. Jackson Fentry, küçük kereste atölyesinde çalışıp yalnız bir hayat süren bir adam. Bir gün evinin yakınlarında, üç aylık hamile olan genç bir kadını görür. Kocası ve ailesi tarafından terk edilmiş kadına evini açar ve hayatı dönüşü olmayan bir şekilde değişir.
ABD’nin güneyinde, Mississippi’de geçen Yarın, bölgenin insanlarını en iyi anlatan yazarların başında gelen William Faulkner’ın bir öyküsünden yola çıkıyor. Robert Duvall’ın çok özel bir performans sergilediği film, duygusal olarak tepkisiz kalınamayacak trajik bir hikayeyi akıllara kazıyor.