Tony Manero
Santiago, Şili, 1978. Pinochet’nin diktatörlük döneminin ortaları. 50’li yaşlarda bir adam olan Raúl Peralta, Cumartesi Gecesi Ateşi’ndeki John Travolta karakterini taklit etmeyi bir saplantı haline getirmiştir. Hayalleri, bir ulusal televizyon yarışması için çağrılmasıyla gerçek olmak üzeredir.
Pablo Larraín festivalin Quinzaine bölümünde keşfedilmesinden beri özgün Şili eseriyle politik olarak keskin ve karanlık bir şekilde mizahi otopsiler yapıyor. Pinochet adı altında yaşamla ilgili tematik bir üçlemenin ilk parçası olan Tony Manero, ısırgan bir sinema.