Touch of Crude
Nicolas Winding, Prada için çektiği bu reklamda modanın gücünden faydalanarak tuhaf ve çekici dünyalara kapı aralıyor. Kenneth Anger’ın deneysel sinemasından ilham alan ve Lynchvari bir gerçeküstücülüğün izlerini taşıyan bu esrarengiz film, tehlike ve erotizm arasında bir atmosfer yaratıyor.