Toz Ruhu
Metin, İstanbul’da yaşayan, Arabesk müzik tutkunu bir gündelikçidir. Kendi küçük dünyasında mutlu mesut yaşar, boş vaktinde şarkılar besteler, yetenek yarışmalarına girip ünlü bir şarkıcı olmayı düşler. Metin’in düzeni, çalıştığı bir evde tanıştığı Neslihan’ın onun yanına taşınmasıyla değişir.
Kısa filmi Annem Sinema Öğreniyor ile büyük ilgi uyandıran Nesimi Yetik’in ilk uzun metrajı, yalnızlığını sahiplenişi, kıyafetleri ve şarkılarıyla sinemamızın en özgün karakterlerinden Metin’le tanıştırıyor bizi. Tansu Biçer’in hayat verdiği Metin gibi film de usul usul insanın içine işliyor.