Tycoon: A New Russian
Platon Makovsky ve dört arkadaşı, özel kapitalizm hareketine atlayan üniversite öğrencileridir. 20 yılı hızlı ileri saran Platon, zirveye ulaşmak için arkadaşlarını feda ederek kendisini Rusya’nın en zengin adamı olarak bulur. Ancak bu alaycı yükselişle birlikte acımasız bir düşüş de geliyor.