Coşkulu şarkılar ve dansla Afrika’yı Fransa’ya taşıyan Constance İçin Bir Tatlı, göçmenlik deneyiminin acı tatlı tüm yanlarını ince bir dengeyle ekrana taşıyor. Yoksulluğun ağırlığını özellikle dostlukta bulunabilecek neşeyle dengeleyen bir hikaye.