Apichatpong Weerasethakul’un Altın Palmiye ödüllü filmi, geçmiş yaşantıları korkudan peri masalına varan farklı türlerden faydalanarak incelikli ve iddialı bir biçimde yeniden yaratıyor. Etrafımızdaki gizemlerden ilham alan modern bir başyapıt.