Hızlı tüketilen anlık duygularla başlayan günlük yeni çağın ilişkilerine karşı aşk onun için farklıdır. ı Metin ile 4 yıldır mutlu bir birliktelikleri vardır. Ta ki Metin’in kendisini en yakın arkadaşıyla aldattığını öğrenene kadar. Metin ve ona hissettiği aşk enkaz altında kalır.