Marie ve Jean yıllardır mutlu bir evlilik sürdürmektedir. Her yaz olduğu gibi, tatillerini Fransa’nın batısında bir sayfiye evinde geçirirler. Beraber sahile gittikleri bir gün, Marie plajda uyuyakalır. Uyandığında, kocasının yüzmeye gittiğini ve geri dönmemiş olduğunu fark eder.
François Ozon sinemasında bir dönüm noktasına işaret eden Kumun Altında, 2000’li yılların unutulmaz filmlerinden biri. Kayıpla baş etmek ve ölümü kabullenmek üzerine şiirsel bir yana sahip bu bol muammalı hikaye, Charlotte Rampling’in perdedeki büyülü gücünü herkese yeniden hatırlatmıştı.