Undine
Christian Petzold’dan şehri mesken tutan modern bir peri masalı. Kadim varlıklar, efsaneler, aşka dair metinler ve mimari bir araya gelince, hipnotize edici bir çağdaş mit ortaya çıkıyor. Paula Beer ve Franz Rogowski, perdede son yıllarda gördüğümüz en etkileyici kimyaya sahipler.