Vanishing Point
Raúl Ruiz’den nadir görülen bir iş yayınlıyoruz: büyük iş City of Pirates’ın B yüzü. Abartılı renklerden arınmış olan Vanishing Point, bunun yerine bize tuhaf, hızı gittikçe artan, deneysel ve iddialara göre bir günde şaka olsun diye çekilmiş 75 dakikalık siyah beyaz bir oda sineması sunuyor.