Agnès Varda, yarım asırdan uzun sinema kariyerinin ardından, işlerine ve yönetmenlik deneyimine dair kişisel gözlemlerini paylaşıyor. Paris, Los Angeles ve Pekin gibi şehirlere seyahat ederken, filmlerinden kesitlerle kendine has sinema anlayışını gözler önüne seriyor.
Yaptığı her işle ilham veren Agnès Varda, ardında son bir hediye bıraktı. Adeta ışık saçan son filmi, seyirciyi efsanevi sinemacının üretken kariyerinde ve dolu dolu yaşadığı hayatının birbirinden güzel anılarında samimi bir yolculuğa çıkarıyor.