Atıf Yılmaz kabare sahnesini sınıf, toplumsal cinsiyet ve direnişin görünür olduğu capcanlı bir çatışma bölgesine dönüştürüyor. Vasıf Öngören’in müzikalini perdede baştan yaratan bu unutulmaz klasikte Müjde Ar, yıllarca unutulmayacak bir performans sergiliyor.