Venus on the Half-Shell
İçinde Bona Tibertelli De Pisis’in kusursuz erotik grafik işlerinin de yer alıyor – yazar André Pieyre de Mandiargues’in karısı grafik işlerinin parçalarıyla birlikte atölyede çalışırken Remy de Gourmont’un yazılarından birinden esinleniyorlar.
A Private Collection isimli kolaj resmi öyküleyen, sürrealist yazarın karısı Bona de Mandiargues’in animist pastelleri, şehvetli erotik (elbette!) sevgi dolu eskizi. Bona, Boro ile tanışıyor.