Karikatürist Powerpaola’nın çizgi anılarından uyarlanan ve Latin Amerika’nın Persepolis ’i olarak övülen bu film taze bir soluk gibi. Aile, kuşak çatışması ve büyüme sancısına yatıştırıcı bir sıcaklık ve neşeyle yaklaşan Tropikal Virüs, kadın dünyasının capcanlı bir kutlaması niteliğinde.