Vortex
Vortex, Paris’te yaşayan yaşlı bir çiftin birkaç gününe şahitlik ediyor. Emekli bir psikiyatrist (Françoise Lebrun) ile sinema ve rüyalara dair bir kitap üzerinde çalışan bir yazar (Dario Argento), bir ömrü dolduracak kitaplar ve hatıralarla dolu evlerinde gitgide kötüleşen bir sürece girer.
Avrupa sinemasının yaramaz çocuğu Gaspar Noé, biçimsel olarak iddialı bir filmle geri dönüyor. Fransız Yeni Dalga ikonu Françoise Lebrun ve korku ustası Dario Argento’nun olağanüstü performanslarıyla Vortex, aşk, konfor ve faniliğin yürek burkan sınırlarını keşfediyor.