Waging War
Yedi kuzen, çocukluklarının geçtiği evde son defa bir araya gelir. Canları sıkılınca, içinde çocukken oyun oynarken giydikleri kıyafetlerin olduğu çantayı bulurlar. Böylece son kez de olsa, “Savaş” oyunu oynamaya karar verirler.