We Come as Friends
Hem Sundance hem de Berlin’de ödüller kazanan Hubert Sauper’’in (Darwin’s Nightmare) filmi, kapsamlı ve duygusal olarak etkileyici bir belgesel. Afrika’daki Neo-Sömürgecilik’in rahatsız edici bir ifşası olan film, bütün bir resmi boyamak için çoklu bakış açılarının duyulmasına imkan sağlıyor.