Altın Palmiyeli yönetmen Nanni Moretti, geleceği görmüş olabilir mi? İtalyan auteur, Papa XVI. Benedictus’un sürpriz istifasını tahmin etmiş gibi, her zamanki şakacı ve sıcak üslubuyla, Vatikan’a dair bir komediye imza atıyor. Başrolde efsanevi Michel Piccoli var.