Sinema emekçileri 1977’de yeni sansür yasasını protesto etmeye karar vererek sinemanın 60 yıllık sessizliğini bozar. Oyunculardan set çalışanlarına 400 kişilik bir grup, Ankara’ya doğru beş günlük bir protesto yürüyüşüne çıkar.