Annesiyle yaşayan Dilan, dayısının emlak ofisinde çalışmaktadır. Otuzuncu yaşı yaklaşırken, potansiyelini gerçekleştiremediğini düşünmeye başlar. Bir belgesel ekibi, bu süreci takip eder.
Yönetmen Umut Şilan Oğurlu’nun kendi yaşamından yola çıktığı bu sahte belgesel, yetişkin hayatına atılmanın eşiğinde yaşanan kaygılara samimi ve komik bir bakış atıyor. Başrolde, sosyal medya platformlarında yarattığı özgün karakterlerle tanıdığımız Sude Belkıs yer alıyor.