Wesh wesh, qu'est-ce qui se passe?
Paris’in yamaçlarındaki bir gettoda yaşayan Kamel, uyuşturucu sattığı için beş yıl hapis yatar ve Fransa’ya girişi iki yıl yasaklanır. Yasak bitip de ülkeye döndüğünde, ailesinin yardımıyla iş bulup normal bir hayat sürmeye çalışır. Ne var ki gettoda hiçbir şey normal değildir.
Rabah Ameur-Zaïmeche’in ilk filmi, yönetmenin yaşamından, Paris’in kenar mahallelerindeki deneyimlerinden izler taşıyor. Fransa’nın göçmen toplulukların entegrasyonu konusundaki sorunlarını ortaya koyan film, Paris’in merkezinden uzaktaki insanların gündelik dertlerini doğal bir üslupla aktarıyor.