Reha Erdem imzasını taşıyan Korkuyorum Anne sosyal inşalara, özellikle de ataerkil olanlara meydan okumaktan korkmayan bir kara komedi. Erdem, İstanbullu komşular, arkadaşlar ve aile üyeleri arasında iç içe geçmiş anlatılar aracılığıyla insan doğası üzerine kafa yoruyor.