What You Gonna Do When the World's on Fire?
2017 yazı. Genç Afrikalı-Amerikalı erkeklerin polislerce vahşice öldürülmesi tüm ülkeyi sarsar. Amerika’nın güneyindeki siyah bir topluluk, geçmişin izleriyle başa çıkmaya çalışırken bir yandan da kendilerine düşman bir ülkedeki yerlerini sorgular.