Doğu Karadeniz bölgesindeki eski evleri inşa etmiş, yaşları 64 ile 104 arasında değişen dokuz zanaatkarı odağa alan belgesel, geleneksel yaşamın pek çok yönünü de gözler önüne seriyor.