Cannes ve Toronto gibi pek çok önemli festivalden ödüllerle dönen Peki Şimdi Nereye?, Nadine Labaki’nin Ortadoğu’daki kadınların sinemadaki sesi olmasını sağladı. Lübnan’da farklı din ve mezheplerden insanların kurduğu ortak yaşamı en ayrıksı yanlarıyla keşfe çıkan, sıcak bir komedi.