Michael Moore, ABD’deki solcu fikirleri güçlendirme umuduyla Avrupa’ya giderek yönetim ve iktidara dair fikirler edinmeye çalışıyor. Her zamanki esprili ve meraklı üslubundan taviz vermeyen usta belgeselci, bir ülkenin nasıl adil olabileceğine dair eğlenceli ve anlaşılır bir ders veriyor.