Erkek arkadaşıyla Madrid’e taşınan Havva, dil bariyeri yüzünden zor günler geçirir. Ülkesindeki durumun giderek kötüye gitmesiyle kendini kapana kısılmış hisseder. Yaşadığı tüm zorluklara rağmen, başkalarıyla bağlantı kurmanın ve duygularını ifade etmenin bir yolunu bulur.
Dünyanın en güzel şehirlerinden birinde kendini yalnız hisseden genç bir kadının müzik aracılığıyla umut ışığı bulmasının hikayesi. Elif Büşra Keleş’in Madrid’de geçirdiği yıllardan izler taşıyan bu kısa film, yurtdışında yaşama hayalleri kuran pek çok insanın hayal kırıklıklarını cisimleştiriyor.