1919’da, İstanbul’un işgal yıllarında geçen öykü, mahalle kabadayısı olan Hrisantos ve onun peşindeki Komiser Muharrem’i anlatır. Filmin senaryosu dönemin gerçek polis arşivlerinden uyarlanmıştır.