White Turnips Make It Hard to Sleep
Salomé Richard’ın performanslarının özgünlüğü, bu üçlemenin duygusal gücünün en önemli kaynaklarından biri. Les navets blancs’ta heyecanını yitiren bir ilişkiye sıkışmış olan Ana, ayrılık fikrine sıcak bakmaya başlar. Sonunu başından ima eden, dürüst ve içten bir hikaye izliyoruz.