Whores' Glory
Michael Glawogger imzalı bu çarpıcı ve huzursuz edici belgesel, dünyanın en eski mesleğinin farklı kültürlerde nasıl icra edildiğini görmek üzere Tayland, Bangladeş ve Meksika’ya gidiyor. Seks işçilerinin deneyimlerini doğal, samimi ve anlayışlı bir gözle aktaran unutulmaz bir film.