Eski üniversitesinin ona verdiği onur ödülünü almak üzere yolculuğa çıkan Profesör Isak Borg, geliniyle çıktığı bu seyahat boyunca, geçmişiyle yüzleşmek, yaşam boyu sürdürdüğü bazı hataları idrak etmek ve yaklaşan ölümünü kabullenmek durumunda kalır.