Alex Piperno’nun öğrenciyken Montevideo’dan Buenos Aires’e yaptığı vapur yolculuklarından ilham alan bu gerçeküstü çıkış filmi, eşzamanlı öyküleri hülyalı bir labirentte birbirine bağlıyor. Sade diyaloglar ve girift kompozisyonların durağanlığı, insanı içine çeken meditatif bir ritim yaratıyor.