Winter's Night
Orta yaşlı bir çift, 30 yıl önce ilk gecelerini geçirdiği kente, Chuncheon’a seyahat eder. Yolculuk ilerledikçe, onlara 30 yıl önceki hallerini hatırlatan genç bir çifte, eski bir sevgiliye ve bir dosta rastlayacaklardır.
Jang Woo-jin’in filmi, Chuncheon’un karla kaplı peyzajlarında gece vakti yol alıyor. Büyülü gerçekçi bir ton ile son derece ayakları yere basan fikir teatileri arasına gidip gelen; geçmişin hayaletlerini çağırıp, aşka, orta yaş krizine krizine ve geleceğe bakan bir öykü.