Tijuana’da bir ömür boyu çalışan Rafael ve Lidia, onların haklarını ve onurunu hiçe sayan bir adaletsizliğin kurbanı olmuştur. Rafael, evraklarındaki bir hata yüzünden emeklilik maaşını alamayacaktır. Lidia ise, işverenlerinin tüm mirasının köpeklerine kalacağını öğrenir.