Musa, Galata’da bir camide müezzinlik yapmak üzere İstanbul’a gelir. Komşusu Clara, rahibe adayı Katolik bir kadındır. Musa, Clara’ya karşı derin duygular beslemeye başlar ve ona yaklaşmaya çalışırken Yakup’la tanışır. Üç insanın kaderi beklenmedik bir şekilde kesişecektir.