22 yaşındaki Meryem, kaza sonucu kocası Nasser’in ölümüne neden olur ve idama mahkûm edilir. Onu kurtarabilecek tek kişi, Nasser’in kızı Mona’dır. Mona’nın tüm yapması gereken, bir TV şovunda Meryem’i affettiğini dile getirmektir. Ne var ki, geçmiş yeniden canlandırılınca, bağışlamak zorlaşır.