Kapitalizmin hayaletleri, Almanya’nın birleşmesi ve cinsellik. Hepsi Christian Petzold imzalı bu olağanüstü gerilimin önemli parçaları. Petzold, 1962 yapımı korku klasiği Carnival of Souls’u günümüz Almanyasında yeniden hayal ederken, Nina Hoss da spot ışıklarını fazlasıyla hak ediyor.