Fikret Reyhan’ın çıkış filmi Sarı Sıcak, 36. İstanbul Film Festivali’nde En İyi Film dahil dört ödül birden kazanmıştı. Aytaç Uşun ve Mehmet Özgür’ün güçlü performanslarıyla da dikkat çeken film, genç İbrahim’in küçücük bir hayalin peşinde etrafındaki duvarlara çarpa çarpa mücadelesini anlatıyor.