İdris ve Eda’nın mutlu bir evliliği vardır. İdris’in iş seyahati sırasında, Eda İdris’in arkadaşı ressam Erdal ile yakınlaşır. Pişmanlık yaşasa da, Erdal’ın ısrarıyla ilişki devam eder. Eda, Erdal’dan uzaklaşmaya çalışsa da, bu zorlu bir süreç olacaktır.
Seçkin Yaşar’ın ilk uzun metrajlı filmi Sarı Tebessüm, entelektüel çevrelerden bir grup arkadaşın duygusal açmazlarını ve bir evliliğin çatlaklarını cesur bir dille anlatıyor. 90’lı yıllarda ses getirmiş bu yapımda Şahika Tekand ve Mahir Günşiray karşılıklı performanslarıyla dikkat çekiyor.