Hakan Bıçakcı’nın Karanlık adlı öyküsünden uyarlanan, Altın Portakal ödüllü bu kısa film, tek kişilik bir sığınak ile kapkaranlık bir İstanbul’u yan yana getiriyor. Mum ışığıyla aydınlanan bir şehirde yalnızlığa, medeniyetin kırılganlığına ve bağ kurma arzumuza dair vurucu bir anlatı.