Yuli
Icíar Bollaín imzalı film, dans camiasında bir efsane haline gelen ve dünyanın en meşhur bale topluluklarında yer almış ilk siyah balet olan Kübalı Carlos Acosta’nın, dans etmek istememiş bir dansçının hikayesini anlatıyor.
Dünyaca ünlü Kübalı dansçı Carlos Acosta’nın hayatını canlı ve hareketli bir biçimde anlatan Yuli, aile bağlarına ve tüm zorluklara rağmen başarılı olmaya dair ilham verici bir hikaye. Ken Loach’la da çalışmış olan Paul Laverty tarafından, Acosta’nın otobiyografisinden uyarlandı.