Zama
Don Diego de Zama, 18. yüzyılda sürgüne gönderildiği bölgeden tayinini bekleyen gözden düşmüş bir İspanyol hâkimdir. Buradan kurtulmak için son ümidini de yitirince, Vicuña Porto adlı efsanevi bir kanun kaçağının peşine düşer ama bu adamın var olup olmadığı bile belli değildir.