Zero Fucks Given
Ucuz biletleriyle ünlü bir havayolu şirketinde uçuş görevlisi olan Cassandra, fazla mesai yapmaya hep gönüllüdür ve işini en verimli şekilde yerine getirir. Özel hayatı ise, dijital flörtleşmeler, partiler ve boşa geçen günlerle doludur. İşten kovulduğunda, uzun zamandır kaçtığı şeyle yüzleşir.