Çin’in modernleşme sürecine ayna tutan geniş ufuklu filmleriyle tanıdığımız usta yönetmen Jia Zhangke, bu kez gangster filmi türüne kendi bakışını getiriyor. Zhao Tao’nun başrolde parıldadığı bu epik aşk öyküsü, sadakat kavramı etrafında, değişen bir ülkenin etkileyici bir portresini çıkarıyor.