Ünlü bir piyanist olan Claire’in gündelik hayatını kocası idare eder. Frederic, onun hem menajeri hem de yaşam koçu gibi davranır. Claire’in kariyerini düşünerek çocuk sahibi olmamaya çok önceden karar vermiş olsalar da, Frederic hiç beklenmedik bir şey yapar ve tüm hayatları değişir.
Sophie Letourneur’ün ilişkilerdeki dinamiklere alabildiğine matrak bir bakış atan filmi, hamilelik üzerine tüm tabuları yıkan taşkın bir mizaha sahip. Toplumsal cinsiyet kalıplarını kırıp geçmeyi seven bu komedinin kimi bölümleri, hastanede çekilmiş belgeselvari sekanslardan oluşuyor.