İki hikaye, birbirinin aksi olan iki yolculuk. Ukraynalı hemşire Olga, daha bir yaşam bulma umuduyla ailesini geride bırakıp Batı’ya gider. Kendine hiçbir amaç bulamayan Viyanalı işsiz güvenlik görevlisi Paul, üvey babasıyla Doğu’ya doğru yola çıkar.
Avrupa ile doğusundaki ülkeler arasındaki ilişkiyi tüm çıplaklığıyla gözler önüne seren Ulrich Seidl imzalı bu dram, insanlara, ekonomiye ve hayallere dair sürükleyici ve kışkırtıcı bir hikaye anlatıyor. Derin araştırmalara dayanan film, Ed Lachman’ın olağanüstü kareleriyle güçleniyor.